Mafia dla Psa narozrabiała

08-01-2013, 22:15 | admin

31 grudnia równo o północy jedni świętowali rozpoczęcie Nowego Roku, inni zakończenie udanej akcji Mafia dla Psa.

Kampania społecznościowa  na czele z Piotrem Cyrwusem zrobiła prawdziwe poruszenie w sieci, na serwisie Youtube spot obejrzało ponad 2,6 miliona Internautów. Efekt przerósł oczekiwania wszystkich: od 10 grudnia, przez 22 dni, 5752 osoby przyczyniły się do zebrania aż 102 644,59zł na rzecz podopiecznych Fundacji Przytul Psa! Możemy śmiało powiedzieć, że Mafia ma moc  przekonywania, ponieważ dla większości z tych osób był to pierwszy kontakt z pomocą charytatywną.

Mamy nadzieję, że takich akcji będzie dużo więcej – prosto, z humorem o rzeczach ważnych –to właśnie taki przekaz trafia do szerokiego kręgu osób.

__________

Rysiek z ekipą postanowili na swój sposób podsumować akcję. Wiele osób pytało o niewykorzystane sceny – i proszę, ta mafia nie odmawia.

Oceń ten post:
minusplus
(ocena: +20, głosów: 20)
Loading ... Loading ...

Tagi: ,

(3) Komentarzy

  1. Magda says:

    “Możemy śmiało powiedzieć, że Mafia ma moc przekonywania, ponieważ dla większości z tych osób był to pierwszy kontakt z pomocą charytatywną.”
    W zasadzie należałoby skomentować “mafijnie” O k…a!

  2. Agnieszka says:

    reklamę obejrzałam z dużym zainteresowaniem,powiem szczerze, że nie spodziewałam się czegoś takiego. Zaskoczyła mnie pozytywnie, szkoda że możemy ją zobaczyć tylko w internecie, zdecydowanie powinna trafićw szersze kręgi bo zobaczą ją tylko ludzie którzymają już serce, do tych opornych niestety nie trafi oni nie zaglądająna takie strony

  3. mirek says:

    Szanowni Państwo-zawsze chętnie wspierałem takie akcje,każdego roku mój 1% wędrował do potrzebujących dzieci. dorosłych , wspierałem też schroniska dla zwierząt w Piotrkowie i w Rzeszowie-ale oglądając to żałosne coś…Naprawdę nie wiem co powiedzieć.Napiszę tak-wolałbym rzucić pieniądze pijakowi pod sklepem niż przekazać Wam skoro w taki prostacki i żałosny sposób próbujecie zdobyć dofinansowanie.Nie wstrząsnęło to mną-a taki pewnie mieliście cel-wzbudziło tylko obrzydzenie i zniesmaczenie.Każdy kto nie reaguje-akceptuje-ja nie akceptuję ani takiego języka w mediach ani takiej prostackiej reklamy , którą zalewany jest świat-nie uznaję też zasady że cel uświęca środki.Bardzo jestem również ciekawy ile kosztował fundację ten spot-ciekawy sposób “niesienia pomocy” -nie ma co.

Skomentuj